Aquesta nova plataforma facilitarà les sinergies de treball col·laboratiu entre les empreses instal·lades o adherides a l’hub

Alacant, dimarts 8 de juny de 2021.– Districte Digital Comunitat Valenciana ha tret a licitació una nova eina integral i digital per a la comunicació interna i el control i seguiment de les diferents activitats que es desenvolupen dins del propi ecosistema tecnològic. El pressupost base de licitació és de 200.000 euros més IVA, per un període de dos anys no renovable.

En l’actualitat, Districte Digital compta ja amb al voltant de 250 empreses i startups instal·lades i partner i un altre centenar més d’institucions i organitzacions col·laboradores, distribuïdes al llarg de tot el territori de la Comunitat Valenciana.

Atès que una de les principals funcions de Districte Digital és facilitar les sinergies de treball col·laboratiu entre les companyies instal·lades o adherides a l’hub, es fa necessari establir una eina efectiva que els permeta interactuar entre elles i compartir coneixement i projectes per a poder coordinar accions conjuntes.

Aquestes accions conjuntes a més possibilitaran a les empreses escalar en els seus negocis i accedir colaborativamente a reptes i projectes nacionals i internacionals, i a més situaran a la Comunitat Valenciana entre els més importants hubs tecnològics europeus gràcies als projectes que des d’ací es desenvolupen.

Igualment, es pretén obtenir d’aquesta solució un instrument de reporte que permeta als òrgans de gestió del propi Districte Digital i als òrgans superiors controlar a temps real el desenvolupament de cada projecte i l’impacte econòmic de l’activitat.

La solució, entre altres serveis, haurà de permetre el desenvolupament de la interacció i el matchmaking professional de les activitats del Districte Digital, que li permeta establir relacions de col·laboració amb professionals amb les diferents empreses que formen part del projecte.

Així mateix, la solució haurà de permetre la creació d’arxius d’informació i seguiment continu sobre totes les activitats dels projectes, i  incorporar o adaptar la implantació d’un sistema CRM (Customer Relationship Management), per a controlar el conjunt d’accions realitzades sobre els clients o clients potencials i gestionar les accions comercials.

És per això, que Districte Digital ha tret a licitació la contractació dels serveis de solució integral i digital de control i seguiment de les diferents activitats del Districte Digital.

Entre altres condicions, l’empresa adjudicatària haurà d’establir una seu fixa en les seus pròpies de Districte Digital amb un mínim de permanència de dos anys, i disposarà d’un equip de compost per una Direcció de Projecte i un Equip de dinamització i coordinació.

Les empreses interessades a concórrer a aquesta licitació tenen fins al dia 15 de juny per a presentar els seus projectes, i poden consultar les condicions en el següent enllaç de la Plataforma de Contractació de l’Estat:

https://contrataciondelestado.es/wps/portal/!ut/p/b0/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfIjU1JTC3Iy87KtUlJLEnNyUuNzMpMzSxKTgQr0w_Wj9KMyU1zLcvQjfV2M3JLcLZzys7zKIvNCsgP9DFQNohxtbfULcnMdAbmf7d8!/