Alacant, dimarts 19 de maig de 2020.- Districte Digital Comunitat Valenciana col·labora aquest mes de maig en l’organització de dos cursos online gratuïts sobre finances, riscos i responsabilitats empresarials en l’escenari post-COVID, en col·laboració amb el Banc Sabadell i GlobalFinanz respectivament, dirigits a facilitar la volta a l’activitat de les empreses en aquesta etapa.

El primer d’aquests webinars de Districte Digital es desenvoluparà el dimecres 20 de maig, de 13.00 a 14.30 hores, en col·laboració amb el Banc Sabadell, a través del seu programa BStartup, sota el títol ‘Covid-19: finances i inversió per a Startups i EBT’s’.

En aquesta trobada s’analitzaran les facilitats que ofereix l’entitat per a respondre a les necessitats de liquiditat de les empreses, en la situació motivada per la Covid-19. La presentació serà a càrrec d’Ángel Buigues, BStartup Advisor de Banc Sabadell i de Marta Campillo, Analista d’inversions i Program Coordinator de BStartup10.

Els participants podran conèixer més a fons com ha de preparar-se una empresa per a la nova realitat que es presenta, quines solucions de liquiditat ofereixen els bancs per a pal·liar la situació, i les diferents línies de suport disponibles en aquests moments (ICO, IVF Pime…).

El segon webinar de Districte Digital sobre finançament es durà a terme el 28 de maig, a les 13.00 hores, en col·laboració amb GlobalFinanz, amb el títol de ‘Riscos i responsabilitats Empresarials de les Startups i Tecnològiques’, impartida pel soci fundador de GlobalFinanz José Antonio Jareño i Sandra Jiménez, especialista en programes d’assegurances de responsabilitat civil i responsable del desenvolupament empresarial de la signatura.

El seminari abordarà els riscos i les responsabilitats a les quals s’enfronten els responsables d’Empreses Tecnològiques, entre altres, i que han de respondre en alguns casos fins i tot amb el seu patrimoni personal i familiar, i les diferents formes de protecció enfront d’ells en l’escenari post- pandèmia.

Per a això, s’analitzaran les cobertures de les pòlisses, donada la situació actual; les reclamacions com a Administradors o Directius de les seues empreses enfront d’inversors, accionistes, proveïdors, empleats, entre altres; la major vulnerabilitat dels empresaris enfront dels esdeveniments derivats de l’actual situació i la incertesa generada (impagats, incompliment de contractes, reclamacions emprats, etc…).

A més, s’estudiaran les reclamacions derivades de la pròpia activitat de l’empresa (com a errors, omissions i fallades en els sistemes) i l’increment de risc d’atacs cibernètics i reclamacions per Protecció de Dades.

*La inscripció a totes dues webinars és totalment gratuïta, prèvia inscripció en l’apartat en el següent enllaç: https://distritodigitalcv.es/agenda/. Una vegada realitzat el registre en l’esdeveniment, els participants rebran un email amb les instruccions per a poder connectar-se a la plataforma online i seguir la presentació.